Home / Vijesti / Konfekcija FBM: Od male radionice do respektabilne firme sa 100 zaposlenih

Konfekcija FBM: Od male radionice do respektabilne firme sa 100 zaposlenih

Početkom oktobra 2015. godine zvanično je započela medijska kampanja “Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH”, čiji je glavni cilj upoznavanje javnosti sa bh. proizvođačima i njihovim proizvodima, kao i edukacija javnosti o benefitima koje donosi i kojima rezultira kupovina i korištenje domaćih umjesto uvoznih robnih marki i proizvoda.

emma-marinon-camicie

Kampanju će, uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, provoditi marketinška agencija Colosseum.

Prva firma za koju je snimljen video spot u okviru kampanje je lukavački F.B.M. Lukavac.

Osim klasičnih košulja, u asortimanu ove kompanije ima veliki izbor košulja u proizvodnoj liniji Trend, koja je posvećena trenutnim modnim trendovima, a koji se prate zahvaljujući svakodnevnim kontaktima sa vodećim brendovima u svijetu.

emma-marinoni-camicie

Osim nastavka proizvodnje za strane naručioce, te rada na vlastitom modnom brendu, Konfekcija F.B.M. je razvila još dvije ekskluzivne usluge kada je proizvodnja u pitanju. To su izrada brendiranih košulja i majica, kao i radne odjeće za različite kompanije, te projekat Moja košulja po mjeri” gdje vi birate model i platno, a košulja se radi isključivo po vašim mjerama.

Inače, Konfekcija F.B.M., koja je svoj proizvodni pogon stacionirala u mjestu Puračić kod Lukavca, za kratki vremenski period prerasla je od male radionice u respektabilnu firmu u kojoj danas radi preko 100 radnika sa mjesečnim kapacitetom proizvodnje preko 15.000 visokokvalitetnih košulja.

Osim kvalitetnih muških i ženskih košulja, u proizvodnom asortimanu ove kompanije nalaze se i polo majice, T-shirt majice i majice sa štircanom kragnom.

Godinama su djelatnici ove kompanije bili ponosni na činjenicu da u vodećim svjetskim metropolama, u najekskluzivnijim buticima, mogu se pronaći košulje njihove proizvodnje, koje su izrađivali za različite poznate brendove, ali sa oznakom Made in BiH. 2008. godine zahvaljujući sopstvenim snagama i idejama razvili su projekat vlastitog proizvoda, a koji se pojavljuje na domaćem tržištu u specijalizovanim prodavnicama Emma Marinoni Camicie. Vremenom u ovoj kompaniji razvili i vlastitu prodajnu mrežu, tako da njihove košulje možete naći u Tuzli, Gračanici, Zenici, Sarajevu, Bijeljini, Trebinju i Međugorju, te u franšiznoj prodaji u Beogradu i Gradačcu.

Osim jedinstvenog kvaliteta koji posjeduju svi proizvodi iz ove modne marke, ono što ih odvaja od sličnih na tržištu je i njihova cijena koja je prilagođena našim standardima.

“Mi smo odlučili da na tržište izađemo sa proizvodnom cijenom. Znači, jedna košulja koja iz iste ove fabrike od istog materijala ide u inostranstvo i prodaje se po znatno većim cijenama, u bh. prodavnicama je poznata po proizvodnoj cijeni. Na taj način smo stavili u sitaciju bilo koga iz naše zemlje da može probati jedan kvalitetan proizvod za bosansku cijenu”, kaže direktorica ove kompanije Mirsada Venturini – Mehmedinović.

O budućnosti menadžment ove kompanije ima jasne ciljeve i principe postepenog razvoja.

“Naša tendencija je i dalje rast po principu ‘step by step’, dakle, polako ali sigurno“, poručuje Venturini – Mehmedinović.

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

Prvi integrisani izvještaj o rezultatima učinka kompanije Philip Morris iz oblasti ekologije, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja

Ostvaren veliki napredak na putu ka budućnosti bez duhanskog dima, cilj da do 2025. godine ...

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji