Home / Proizvodi / Menprom

Menprom

menprom

Proizvesti domaći proizvod vrhunske kvalitete – jasna je vizija Mesne industrije Menprom, porodične kompanije osnovane 1998. godine.

Vrhunski mesni delikatesi od visokokvalitetnog pilećeg, goveđeg i purećeg mesa čine Menprom jednom od vodećih mesnih industrija u našoj zemlji.

Od prvog proizvoda do danas plasirali smo široku paletu zdravih, ukusnih proizvoda proizvedenih posebnom pažnjom i po jedinstvenim recepturama.

Kombinacija prirodnih tradicionalnih ukusa i potvrđenog vrhunskog kvaliteta sa neprestanim ulaganjem u nova znanja i tehnologije, te širenjem i osavremenjavanjem proizvodnih kapaciteta rezultat su sve veće potražnje i interesa za našim proizvodima.

Potvrda rečenom su brojne medalje i plakete u našem posjedu, kao priznanje za sve što smo godinama stvarali ali, ipak, ono čime se posebno ponosimo je činjenica da smo svojim kvalitetom stekli povjerenje naših kupaca i postali prepoznatljivo ime i brend u našoj zemlji.

Na stalno rastuće zahtjeve za bezbjednošću hrane odgovaramo uvođenjem Međunarodnog standarda ISO 22 000-2005 u 2007. godini čime se proces proizvodnje mesnih prerađevina odvija na planski način, utvrđenim redoslijedom i pod planiranim i nadziranim uslovima, primjenjujući HACCP principe.

Time smo postali prva prehrambena industrija u Bosni i Hercegovini koja posjeduje ovaj certifikat.

Krajem 2008. godine uspješno smo implementirali i HALAL certifikat u okvire naše proizvodnje. Pored certifikata, kontrola zdravstvene ispravnosti i kvaliteta naših proizvoda se takođe svakodnevno vrši i u sklopu naše labaratorije koje je opremljena najsavremenijom opremom iz te oblasti.

Menprom danas predstavlja dinamično, savremeno preduzeće sa oko 125 zaposlenika, većinom mladih, visokoobrazovanih i ambicioznih kadrova.


Misija i vizija

 

Misija

Naša misija je osvojiti povjerenje kupaca i potrošača pružanjem visokokvalitetnih proizvoda vrhunskog okusa, te dodatnu vrijednost kroz stalni razvoj naših proizvoda.

 

Vizija

Naša vizija je biti standard i mjerilo kvaliteta,a naročito inovativnosti,biti drugačiji i pružati našim potrošačima uvijek nešto novo što će zadovaljavati njihove potrebe.

 

Strategija

Naša strategija je bazirana na:

 

1. Partnerstvu s kupcima

Zadovoljstvo kupca i potrošača stavljamo na prvo mjesto i sve aktivnosti provodimo s tim ciljem, ali naš je cilj ne samo zadovoljiti, već i prevazići očekivanja potrošača kvalitetom proizvoda. Na vrijeme ćemo isporučivati proizvode koje ispunjavaju potrebe i očekivanja kupaca i prepoznati zahtjeve kupca kroz otvorenu komunikaciju, praćenje zadovoljstva i analizu reklamacija.

2. Zaposlenima

Prihvatanja novih znanja i tehnologija je uslov napretka uz kvalitetnu obuku i edukaciju. Zbog toga strategiju baziramo na stalnoj edukaciji i obuci svih zaposlenih. Podržavaćemo timski rad, ali i insistiramo i na ličnoj odgovornosti i inicijativi svakog zaposlenog.

3. Odnosima sa dobavljačima

Odnos sa dobavljačima ćemo njegovati na bazi obostranih interesa i razvoja dobrih partnerskih odnosa.

4. Zadovoljenju zainteresovanih strana

Menprom d.o.o. će se razvijati i širiti zadovoljavajući pri tome želje i očekivanja svih zainteresovanih strana: poslovnih partnera, zaposlenika, vlasnika, dobavljača, državnih institucija i institucija društvene zajednice.

5. Odgovornom odnosu prema zajednici

Kontinuirana podrška sportskim, kulturnim i drugim aktivnostima u lokalnoj zajednici, kao i podrška obrazovanju mladih i pomoć u rješavanju egzistencijalnih problema socijalno ugroženih biti će jedan od prioriteta Menprom d.o.o.

 

Spisak “Menprom” proizvoda potražite na oficijalnoj web stranici

 

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

Violeta

Povijest i razvoj Brend je lansiran 2002. i za više od deset godina postojanja postao ...

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji