Home / Vijesti / OBJAVLJENI PODACI: KOLIKO SE POPILO U BIH OVE GODINE

OBJAVLJENI PODACI: KOLIKO SE POPILO U BIH OVE GODINE

Pivare u BiH ne mogu se pohvaliti naročito dobrim prvim polugodištem 2019. godine.

Najveća pivara u Bosni i Hercegovini Banjalučka pivara potonula je u gubitak, dok su Pivara Tuzla, Bihaćka pivovara i Sarajevska pivara pozitivno poslovale.

Banjalučka pivara ostvarila je neto gubitak u prvom polugodištu 2019. godine od 1,1 milion KM.

U prvoj polovini godine obim prodaje Banjalučke pivare pao je za šest odsto na 210 hiljada hektrolitara, dok je neto prihod od prodaje, u poređenju sa prošlom godinom, pao za 7 posto na 19,9 miliona KM.

Nikolas Peni, direktor Banjalučke pivare, kazao je su se nedavna povećanja cijena sirovina i energenata negativno odrazila na profitabilnost, a samo tržište u cjelini ne pokazuje rast, izvještava Indikator.ba.

Pivara Tuzla, koje je u većinskom vlasništvu kompanije Bingo Tuzla, imala je najveću dobit, 1,84 miliona KM, nakon što je u istom razdolju prošle godine ostvarila dobit od 1,72 miliona KM. Trend rasta zabilježili su i poslovni prihodi ove pivare, i to za 1,2 posto na 13,42 miliona KM, sa 13,25 miliona KM prošle godine.

Poslovni prihodi, međutim pali su drugim dvjema pivarama – Sarajevskoj pivari i Bihaćkoj pivovari.

Sarajevska pivara imala je pad poslovnih prihoda za oko 12 posto, sa 16,06 miliona KM na 14,12 miliona KM. Takođe, pala je i dobit najstarije bh. pivare na 110 hiljada KM, nakon 891 hiljadu KM u istom prošlogodišnjem periodu, prenosi SWOT.

Bihaćka pivovara zabilježila je pad poslovnih prihoda od 8 posto na 3,88 miliona KM, sa 4,22 miliona KM godinu ranije. No, dobit ove pivare porasla je na 63 hiljade KM.

Izvor: SWOT

The post OBJAVLJENI PODACI: KOLIKO SE POPILO U BIH OVE GODINE appeared first on Kameleon M&M.

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

Prvi integrisani izvještaj o rezultatima učinka kompanije Philip Morris iz oblasti ekologije, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja

Ostvaren veliki napredak na putu ka budućnosti bez duhanskog dima, cilj da do 2025. godine ...

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji