Home / Vijesti / Propada jedan od najpoznatijih modnih brendova

Propada jedan od najpoznatijih modnih brendova

Nije tajna da manje ljudi kupuje veš brenda Victoria’s Secret. Prodaja kompanije već neko vrijeme opada, a jedan analitičar Wall Streeta smatra da vrijeme ističe za L Brands, vlasnika ove kompanije, da popravi stanje.

Analitičar Citigroupa Paul Lejuez snizio je dionice L Brandsa (LB) u ponedjeljak sa “kupovnog” na “neutralni” rejting, i umanjio ciljanu cijenu sa 35 na 27 dolara po dionici, navodeći zabrinutost da je “menadžment spor u provedbi značajnih promjena” sa “kulturnim normama koje se odmiču” od kompanije.

Victoria’s Secret se mučio da se prilagodi dok su kupci u #MeToo eri ignorisali reklame kompanije koje su uključivale modele koji poziraju u donjem rublju.

Oslanjanje na push-up grudnjake je također odvraćalo kupce koji preferiraju suparničke prilagođene grudnjake (custom-fitted).

Žene vise kupuju kod konkurencije poput ThirdLove, Lively i American Eagle Outfitters (AEO). Ove kompanije biraju udobnost umjesto seksepila.

Imajući to na umu, Lejuez kaže da je vrijeme da Victoria’s Secret “usvoji inkluzivniji pristup.”

Ali zabrinut je da bilo šta što L Brands uradi može biti prekasno.  Dodao je da će kompanija ispasti neautentična ako napokon napravi značajnu promjenu u svojoj marketinškoj strategiji i proizvodima.

“Bilo bi to teško balansiranje da se privuku kupci a da se ne odbiju postojeće mušterije. Iako i dalje mislimo da je promjena u smjeru inkuzivnosti pravi potez, korak u tom pravcu mogao bi biti težak za izvesti,” napisao je Lejuez.

Lejuez nije jedini koji misli da se L Brands izgubio. James Mitarotonda, direktor hedge fonda i Barington Capitala, pozvao je kompaniju početkom ove godine da napravi neke promjene.

U pismu upućenom osnivaču i direktoru L Brandsa, Leslie Wexner, Mitarotonda navodi da L Brands mora “brzo djelovati da poboljša učinak kompanije Victoria’s Secret tako što će, između ostalog, ispraviti greške u prezentaciji i prodaji, i osigurati da Vitoria’s Secret ponudi privlačan, savremen imidž koji odgovara današnjim kupcima.”

Mitarotonda dodaje da bi kompanija trebala razmisliti o izdvajanju Victoria’s Secreta, i postupku inicijalne javne ponude za daleko uspješniji lanac Bath & Body Works čiji je vlasnik L Brands. Prodaja ovog lanca nastavlja rasti čak i dok se Victoria’s Secret muči.

L Brands je naveo u svom odgovoru Mitarotondi da su već preduzeli određene korake ka poboljšanju učinka, uključujući gašenje Brenda Henri Bendel, prodaju La Senza kompanije, lansiranje novih proizvoda u Victoria’s Secret i PINK radnjama, i smanjenje dividende.

Ali L Brands je jedan od najgorih trgovaca na malo, u posljednje vrijeme sa indeksom S&P 500, koji je izgubio vise od pola svoje vrijednosti u proteklih pet godina.

Također postoji zabrinutost oko povezanosti direktora Wexnera sa Jeffreyem Epsteinom koji upravlja novcem, a koji je optužen za trgovinu ljudima u svrhu seksualnog iskorištavanja maloljetnika. Epstein se izjasnio da nije kriv. Ali Wexner je bio jedan od Epsteinovih klijenata.

U pismu koje je uputio svojim uposlenicima u ponedjeljak, Wexner je rekao da je prekinuo veze sa Epsteinom prije 12 godina.

Dionice L Branda su ipak malo porasle u ponedjeljak, piše CNN.

Izvor: BiznisInfo

The post Propada jedan od najpoznatijih modnih brendova appeared first on Kameleon M&M.

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

Detalji novog zakona o useljavanju u Njemačku, stariji od 45 godina imaju dvije mogućnosti

U središtu novog zakona o useljavanju stručne radne snage u Njemačku su stručnjaci, odnosno kvalifikovani ...

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji