Home / Vijesti / Širimo svijest o značaju kupovanja domaćih proizvoda

Širimo svijest o značaju kupovanja domaćih proizvoda

Kampanja „Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“ prezentovana studentima ekonomije u Tuzli.32941.png

Kampanja “Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“ usmjerena na afirmaciju domaćih proizvoda i povećanje njihove kupovine, prezentirana je danas studentima Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Tuzli.
1465431376IMG_8486

“Jako dobra prezentacija i sviđa mi se sam projekat. Naravno da je ova prezentacija uticala na promjenu moje svijesti o kupovanju domaćih proizvoda, što ću i primjenjivati ubuduće.” – istakla je Mirna Muharemagić, studentica Ekonomskog fakulteta.

Pored prezentacije kampanje i njenog cilja, studenti su od Mensura Alića dobili i motivacioni govor, koji je nekim od studenata probudio želju za osnivanjem vlastitog biznisa.
389928106IMG_8522

Širenje svijesti o značaju kupovine domaćih proizvoda, marketinška agencija Colosseum nastaviti će i na ostalim fakultetima Univerziteta u Tuzli, kao i srednjim školama na području TK.

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

Znate li zašto naučnici nastoje da trajno ELIMINIRAJU SAGORIJEVANJE iz svakodnevnog života?

Sagorijevanje je veoma opasan proces koji je štetan za zdravlje, bilo da se radi o ...

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji