Home / Vijesti / Tržište je džungla, a sedma Brending konferencija otkriva kako postati njen kralj

Tržište je džungla, a sedma Brending konferencija otkriva kako postati njen kralj

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. juna u Domu mladih Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

trziste-je-dzungla

 „Brand New Jungle”, slogan je koji šalje jasnu poruku da je usljed globalizacije, digitalizacije,  brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju.

Ovogodišnja konferencija inspirisana je činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“. Vodeći svjetski događaj, u oblasti kreativnosti i komunikacija, održava se svakog juna u Kanu, još od 1954. godine. Kroz ovo partnerstvo Brending konferencija dogovorila je i vrhunsko predavanje predstavnika Cannes Lions, čime organizatori potvrđuju najavu najjačeg programa do sada.

 

Više informacija o konferenciji i Early Bird prijavama: www.branding.ba.

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

BROJKE SVE GOVORE: Tuzlanski aerodrom oborio sve rekorde!

April je bio najbolji mjesec u istoriji aerodroma

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji