Home / Vijesti / Tržište je džungla, a sedma Brending konferencija otkriva kako postati njen kralj

Tržište je džungla, a sedma Brending konferencija otkriva kako postati njen kralj

Sedma Brending konferencija, pod sloganom „Brand New Jungle”, održat će se 02. juna u Domu mladih Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

trziste-je-dzungla

 „Brand New Jungle”, slogan je koji šalje jasnu poruku da je usljed globalizacije, digitalizacije,  brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju.

Ovogodišnja konferencija inspirisana je činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“. Vodeći svjetski događaj, u oblasti kreativnosti i komunikacija, održava se svakog juna u Kanu, još od 1954. godine. Kroz ovo partnerstvo Brending konferencija dogovorila je i vrhunsko predavanje predstavnika Cannes Lions, čime organizatori potvrđuju najavu najjačeg programa do sada.

 

Više informacija o konferenciji i Early Bird prijavama: www.branding.ba.

O autoru: A Aničić

Pročitaj više

BIMAL-punionica-678x381

Brčanski div drastično povećao prihode

Poslovni prihodi kompanije Bimal iz Brčkog povećani su lani za čak 12 miliona maraka, izvještava ...

Zlatni Partneri

made in bih zlatni

Partneri

made in bih sponzori

Medijski Partneri

made in bih mediji